8 Temmuz 2013 Pazartesi

Tatilden Enstantaneler



Sabah saat 7.00,  uçağa biniyoruz; Her ikisi de cam kenarına oturabilsin diye arka arkaya iki koltuk aldık. Ben Müge (2,5) ile oturacağım, Begüm (6) arkamızda babasıyla oturacak.

- Ben de annemin yanına oturmak istiyorum.
- (Babası) kızım ne fark eder? hadi gel aşağıya bakalım, her şey ne kadar küç.....
- Yaaa ben annemin yanına oturacağım 
- Üçümüz yan yana oturursak aşağıyı seyredemezsin, Müge sen babayla oturur musun? 
- (Babası) Gel Müge bak sana ne vereceğim?
- (Müge) yaaa ben annemle oturmak istiyooom, kalkmıycam işte.
- Begümcüğüm az sonra gelmiş oluruz zaten. Bak hostes ablalar da kızıyor.
- (Sonunda eşimin aklına geliyor) Kim çubuk kraker isterrr??
- Ben! 
- Ben!

Çok şükür......

Tarihe Not; Çubuk kraker, nesquickli toptop cornflakesler, boyama kitabı ve yaz boz tahtası bir saat süren yolculuk boyunca çok işe yaradı.

PGS World Palace Otele geldik hava sıcak, henüz odamız hazır değil; 

- Anne hadi denize girelim, 
-Begümcüğüm ne yazıkki 1 saat sonra girebiliriz, odamız hazır değilmiş henüz.
-(Tatile beraber çıktığımız aile) E bizim odamızda giyinsinler , giydir gelsinler plaja.
-Boşver gerek yok bekleyiversinler birazcık, şimdi hazırlarlar odamızı, sizi de rahatsız etmeyelim. Hem benim de giyinmem gerek.
- Anne n'oollluuuurrrr, bak izin veriyorlar
- Begümcüğüm olmaz ben rahat edemem. Bi müsade et lütfen.
- Müge hadi anneye söyle de denize girelim..
- Anne havvuuuzzzzzz, ben de havuza giriceeem
- Hayır Müge havuz değil deniz diyeceksin
-Ya ben havuza giymek istiyooommm, deniz istemiyooommm (sanki aradaki farkı biliyormuş gibi) 

Off allahım sen bana sabır ver, hadi gelin odamız hazırlanana kadar kahvaltı yapalım.
- Hayır sen beni giydirmediğin için ben de yemek yemiycem işte!
- Ben de yemiycem. Havuuuzzzzzz
- Yemek yemiyene havuz da yok deniz de! 
- Ooff yaa ne kötüsün hep senin dediğin mi olacak?

Tarihe Not; Bu sene ilk defa denediğim sörf mayoları çok işe yaradı. Her ikisini de haşlamadan getirdim. havalar da güzeldi. Beni en çok şaşırtan Begüm'ün mayosunu rahatlıkla giyerken Müge'nin mayoya itiraz etmesi oldu. Her ikisini de güneş kremi kullanmadan (-iki kereydi sanırım- akşam üstü saat dört gibi havuza girmek istediklerinde kremledim, havuz çevresi daha sıcak gibiydi) götürüp getirdim. 

Kemerin taşlık denizini çok sevmedim. Mutlaka deniz ayakkabısı gerekiyor. Deniz genelde dalgalıydı ve öğleden sonra kirleniyordu. Çakıl taşları ve dalga  denize girmeyi de denizden çıkmayı da eziyet haline getiriyordu.

Her hangi bir gün, deniz veya yemek sonrası odamıza geliyoruz. Her iki kızımın elinde de odayı açmak için kart var.
- Kapıyı ben açıcam!  
- Hayır ben açıcam! 
- Anneeeee Müge kapıyı açıyor ben açıcaaaam
- İkiniz de sırayla açsanız. 
- Tamam ama önce ben açacağım.
- Hayır ben açacağım
- Yaaaaaaaa, ben açacaktııım
- MÜGEEEE KALK!!!!! PİS YERLERE  yapışıp durma, beni sinir etmek için pis yeri dilinle yalama girişimin taktir edilesi bir davranış be evladım. Begüm bırak da Müge açsın.
- Hadi bak ablan girdi içeriye sen aç Müge, Aferrinnn bak ne güzel açtı, hadi girin içeri artık lüften. 

("Her yaptığına aferin demeyin, güzel yaptığı davranışı detaylandırın, neden aferin dediğinizi açıklayın" diyen uzman görüşünü aktaran kafa sesime de bi tane çakacam şimdi). hatta herkese bi tane çakmak istiyorum.

Tarihe Not; Bu sene suit oda tuttuk. Biraz daha pahalı ama ikinci çocuğa zaten para ödemek zorunda kalacağımız için burası daha ucuza geldi. Odada kaldığımız öğlen saatleri daha huzurlu geçti. PGS World'ün Odanın manzarası da, konforu da harikaydı.  

Akşam saat 7.30 gibi denizden çıkıp 45 dakika bilemedin bir saat içinde hazırlanıp dokuzda biten yemeğe saat 8.30 gibi ancak yetişiyoruz.

- Anne oyun parkına gidebilir miyiz?
- Hayır yemek bitecek şimdi, zaten acaip sıra oluyor, önce sizi besleyeceğiz vakit kalırsa biz de yiyeceğiz. Yemekten sonra oynarsınız, bütün gece oynayabilirsiniz. 
- OOfff yaaaaa her şeye de hayır diyorsun. Bak herkes oynuyor. Ben aç değilim.
- Ben de aç değilim yemek yemiyceemmm, aaa salıncak
- Müge dur girme içeri.
-Yaaa Müge niye girdi parka??? ben de gidiyorum. 
- Kızım dur onu da çıkaracağım, hadi bak oo saat 8.38 olmuş 20 dakika kaldı. Yemeklerinizi yiyin hemen geleceğiz. "Tamam hayatım sen git başla yemeğe" ben kendim alırım yemeğimi salata falan yiyeceğim
- Ben spagetti yiyceeeem
- Ben de çini makarna yiyceeeeem 
-Kızım tatilinin 6. günü, geldiğimizden beri mideniz makarnadan başka ilaç için başka bir besin görmedi. Bugün de köfte yiyin bari.
-Hayır BEN ÇİĞNİ Makarna yiyceeeemmm, Köfte iğğrreeeaaaannçççç.
- Makarna yoksa ben yemek yemiycem, ben aç değilim zaten. Dondurma istiyoruuumm.
- aaaaa ben de pembe ve yeşil dondurma istiyorum.
- (Hep birlikte koro halinde), DONDURMA! DONDURMA!

"Çocukları kendi seçimlerinde özgür bırakın, yemek yemezse yemesin, aç çocuk yemek yer zaten, sakın zorlamayın" diyen uzman görüşüne de sinir olmak üzereyim... 

Tarihe Not; PGS World Palace otelin tesis özellikleri, gayet güzeldi, fakat yemeklerin lezzeti konusunda aynı şeyi söyleyemiyeceğim. Geçen sene biraz daha hesaplı olan Titanic Beach and Resort otelde (Lara) kalmıştık. Kullanılan yiyecek ve içeceklerin hepsi iyi markalardı Bununla beraber PGS World'ün çocuk kulübü oldukça başarılıydı. Gece animasyonları her iki otelde de aynı kalite ve düzeydeydi. 






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder