19 Haziran 2013 Çarşamba

Makyaj malzemelerimi organize ediyoruz

dağınık banyo, düzenli banyo, organize ev, temizlik.

Küçük kızım büyüdüğünden (2,5 yaşında) ve makyaj malzemelerime karşı dayanılmaz bir merak gösterdiğinden beri bir makyaj masam yok. Her iki kızımın da ulaşamadığı yer olan banyo tezgahımı makyaj masası olarak kullanıyorum. Uzanamıyorlar dediysem fiziksel olarak yetişemiyorlar. Taburelerini getirmeleri gerekiyor. Genelde üşeniyorlar o yüzden biraz engellemiş oluyorum. Yoksa taburelerini çekip tozunu atıyorlar. Her gün toparlamaktan sıkıldığım ve biraz da tembelliğimden bütün makyaj malzemelerim, kızların tokaları, ilaçlar diğer tüm banyoda olması iyi olacak eşyalar büyük bir sepetin içinde dağınık duruyordu. Açıkçası nasıl organize olabileceğimi de bilemediğim için uzunca bir zamandır bu şekildeydi. Artık ben bile sıkıldığım için düzenlemeye karar verdim.....

dağınık banyo, düzenli banyo, organize ev, temizlik

- Önce artık kullanmadığım atmaya (niyeyse) kıyamadığım makyaj malzemelerimi attım. Aslında tek kullandığım malzemeler; göz altı kapatıcısı, rimel, kalem, allık, ve ruj. Ama niyeyse benim bir sürü göz ve dudak kalemim varmış mesela. Yıllar önce almışım. uçları artık açılmayla falan kurtarılacak gibi değil. bir kaç kere uçlarını kırdıktan sonra dooğğrruuca çöpe...

- Kızların tokalarını at kuyruğu yapılacak tokalar ve tel tokalar olarak iki ayrı yere koydum. Lastik tokalar büyük sepet içindeki küçük sepet içinde, ordan burdan saçların çıkmasını engelleyecek süs tokaları da fotoğrafta gördüğünüz süslü kapaklı kutunun içinde. Benim de bir iki kelebek tokam var içinde.



- Hepimizin ayrı ayrı tarakları fırçaları var. Sabahları kızlarımın saçlarını banyoda ya da sabit tek bir yerde tarayıp toplamak neredeyse imkansız, saçlarını en rahat kahvaltı sofrasında toplayabiliyorum. Saçlarını taramaya veya fırçalamaya bir tarakla başladığımda fırçaya geç şimdi gene tarakla tara talimatlarını yerine getirebilmem için de fırça ve tarakları elimde gezdirebileceğim bir sepete koydum.




-Çok fazla makyaj malzemem yoktur ama çok fazla cımbızım vardır. Cımbızlarımı, yıllardır ne yapacağımı bilemediğim için orda burda duran kürdanlığa koydum.

- Göz kalemlerim, fırçalarım, eyeliner, gibi kalem formundaki makyaj malzemelerim de mumluklarda duruyor. 

-Büyük sepetin içinde ise, allığım, sadece kızlarımın kullandığı 5'li farım, fondötenim. 

Eskisine göre çok çok daha organize oldukları kesin. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder