17 Mayıs 2013 Cuma

Anne yemekte kızlar faaliyette (2)


Dün Bauhause'dan tek tarafı yapışkanlı şeffaf kağıtlardan aldım. Bu kağıtlar rulo halinde kırtasiye bölümünde satılıyor. Ben küçük boyunu aldım 12 lira. Camlara, cam raflara, duşakabinlere yapıştırılmak için kullanılıyor.Camınıza yapıştırdığınızda şeffaf olduğu için diğer çözümler gibi karartmıyor, fakat puslu olduğu için içeriyi de göstermiyor, çeşitli desenleri var ben düz olanını aldım.


Bu yapışkanlı kağıttan kesip, kuru yüzeyi cama gelecek şekilde mutfak camımıza yapıştırdım. Yapışkanlı yüzey çocuklara doğru bakacak. Yapışkanlı yüzeyin yapışkanlığı bir post-it kadar. Yani kağıdın tüm yüzeyi yapışkanlı ama güçlü bir yapışkan değil. 

Begüm'e dergilerden resimler kestirdim. İstediğini keserek bu panoya yapıştırabilirsin dedim. Küçüğün eline ise eski düğmeler ve pullar verdim. Pul ve düğme olayı Begüm'e de cazip gelince ikisi de aynı malzemeyi kullandı. Kimi zaman işbirliği yaptılar kimi zaman bağrıştılar ama ben rahat rahat yemeğimi yapmış oldum :)  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder