16 Mayıs 2013 Perşembe

Ufaklık tansiyon ilaçlarını yuttu mu acaba?



Annem tansiyon hastası, ilaçlarını da doğal olarak çantasında taşıyor. Dün annem mutfakta iş yaparken ufaklık da annemin çantasını açmış...


Odaya girdiğinde ilaçlar Müge'nin elindeymiş. Annem o paketi bir süredir kullandığı için içinde kaç tane var hatırlamıyor. Müge'ye sormuş o da ne sorulduğunu bile anlamadığı için "içtim (en sevdiği rakam olan) 3 tane içtim" dediğinde annem yazık beyninden vurulmuşa dönmüş. 
- Önce sakinleştim diyor annem. Sonra Müge'nin diliyle tekrar sormuş, "yedin mi bunları? güzel miydi" 
- Yedim.....güsell
- Hadi beraber yiyelim, bir tane de bana verir misin? hadi çıkar ilacı yerinden nasıl çıkıyor?
-Sen çıkar ben çıkaramadım. 
Müge uğraşmış ama ilacı çıkarmayı becerememiş
-Acaba şurayı mı yırtsak diye annem biraz daha yoklamış 
-Orayı yırt demiş. 
Aradan zaman geçince bir daha eline vermiş ilacı 
-Hadi bir tane de anneanneye ver. Sen yedin mi? 
-Yedim demiş benimki tekrar 
Fakat uğraştı uğraştı açamadı diyor annem. Demek ki nasıl açıldığını keşfedememiş. Çok şükür. 

Alınacak Ders; Rahmetli anneannemin de dediği gibi "şeytanın aklına gelmeyen çocuğun aklına gelir"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder