14 Mayıs 2013 Salı

Anne yemekte kızlar faaliyette



9 mayıs tarihli yazımda "Her şeyi devlet okulundan beklememek"  lazım demiştim sonra da çocuklarımın el becerilerini geliştirebilmek için üç tane faaliyet belirlemiştim. O yazımda yazdığım "tepside un faaliyetini" büyük kızım çok sevdi, her şeyi yiyen küçük kızımın da midesi çok sevdi. Una parmağını batırıp batırıp yedi.İşten gelince hepimiz mutfağa doluşuyoruz.
çocuk eğitimi

Ben yemeklerini yapıyorum onlar oyun oynuyor, hep birlikte sohbet ediyoruz. Bu faaliyetlerden bir diğeri de mutfak camına büyük bir kağıt yapıştırıp kızlarıma boyatmaktı. Küçük kızım sanatını duvarlara da taşımak isteyince ona masada bir yer yaptım, büyük kızım ise cama yapıştırılmış kağıt boyama işine bayıldı. Her iki faaliyette de şunu fark ettim, sakin sakin çalışırken büyük kızımın sohbetine doyum olmuyor. 





2 yorum:

  1. kızlarınız çok tatlılar maşallah :) fotoğrafları da çok beğendim, verdiğiniz adresi inceleyeceğim, teşekkürler...

    YanıtlaSil
  2. bu arada her türlü iletişim için mail adresim
    annekaleminden@gmail.com

    YanıtlaSil